Minska sina fasta utgifter

Jag försöker alltid hålla mina fasta utgifter så låga som möjligt. Många av dessa går inte att ändra på (tex hyra, parkeringskostnad mm) men det finns en del som går, tex mobilabonnemang! Jag har efter ett tips bytt mitt mobilabonnemang från Comviq till Vimla. Tack vare detta kommer jag spara flera hundralappar per år, och dessa pengar kan användas till andra saker, tex nöje eller köp av aktier. Om du också vill spara pengar så kan du klicka på min tipslänk nedan, om du blir medlem via den får både du och jag 10 kr rabatt på månadskostnaden varje månad framöver! Jag har inget samarbete med Vimla utan detta delar jag med mig av endast för din och min egna skull. Det tog 15 minuter för mig att byta abonnemang, så det finns inga ursäkter egentligen. Lika bra täckning som tidigare, surfen du inte använder sparas till nästa månad och ingen bindningstid. Du behåller ditt telefonnummer om du vill det. Abonnemanget jag valde: 6 GB surf, fria samtal och sms, kostar 80 kr per månad i 3 månader, därefter 160 kr per månad.

Länk:


Må bäst!
Mvh Sparalugnt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

GENOMGÅNG: Vilka innehav har investmentbolagen?

Jag ser att vi är många som investerar i investmentbolag. Jag förstår att dessa bolag är populära bland småsparare, för man köper ETT invest...